Întrebări frecvente

Răspunsuri rapide la cele mai comune întrebări despre produsele și serviciile noastre.

Plată și livrare

La plasarea comenzii puteti alege intre: 

  • Plata la livrare (ramburs la curier)
  • Plata in cont bancar 
  • Revolut 

Veți primi contul iban sau Revolut (în funcție de alegere) pe ultima pagină a checkoutului, în comandă cât și în email.

Predăm colete săptămânal către curieri în zilele de luni și/sau vineri, iar livrarea durează astfel:

Produsele predate luni dimineața : ajung miercuri sau joi.

Produsele predate vineri seara : ajung luni sau marți la destinatar.

Rar produsele ajung chiar a 2-a zi. Însă puteți urmări traseul lor prin awb-ul atașat în cont și email la momentul predării către curieri.

Smochinii rezistă în colete în stare bună chiar și după 7-10 zile de la împachetare.

Folosim în principal cutii de carton provenite din recilare. Păstrează lumea mai curată și factură dvs mai mică!

Plantele sunt livrare la ghivece de 2-4 litri, având turbă sau o combinație de substrat cu turbă.

În cazuri rare (și specificate clar în pagina produsului) livrăm planta cu rădăcină ambalată (în turbă).

Vom da clientului societate comercială / persoană juridică, pe post de chitanțăfilă din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol eliberat de primărie persoanelor fizice care dețin atestat de producător

Garanția pentru plante este un subiect sensibil, având în vedere că acestea sunt ființe vii, iar creșterea lor depinde în mare măsură de îngrijirea oferită de grădinar.

În schimb, oferim garanție la livrare, înlocuind plantele care au fost deteriorate semnificativ în timpul transportului.

Vă rugăm să ne contactați pentru orice astfel de situație prin WhatsApp, Facebook sau pagina de contact.